dożynkowa makieta

Na dożynki gminne, które odbędą się niebawem w mojej gminie dostałam prośbę wykonania foto-ścianki. 
Dano mi wolną rękę w temacie wykonania, jedyną prośbą były stroje, których fason Pani Sołtys od górnie wskazała.

Dożynkowa foto-ścianka była wykonana na płycie pilśniowej o wymiarach 110 cm X 180 cm. 
Zaprzyjaźniony stolarz przygotował ramę, która miała za zadanie wzmocnić płytę i ją ustabilizować, a że jest on stolarzem estetą, zatem wykonał odpowiedni frez w desce, osadzając całość w szerokiej sosnowej ramie.
Płyta została przed malowaniem zagruntowana, by farba akrylowa lepiej trzymała się podłoża, a małżonek mój wyciął otwory na twarze.
Cała reszta została już tylko do namalowania...



Komentarze

  1. Świetna robota! Jabłka wygladają przepysznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brawo Pani Wiśnio - jabłka - interpretacja dzieła jak najbardziej poprawna :)

      Usuń
  2. ha, ha a ja myślałam, że to pomidory ;), ścianka mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój mąż stwierdził, że buraki nie mają takich liści. Zaczynam się martwić... o siebie...

      Usuń

Prześlij komentarz